ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів"
Стаття 19. Заборона нечесної підприємницької практики
5. Як агресивні забороняються такі форми підприємницької практики:
4) вимога оплати продукції, поставленої продавцем (виконавцем), якщо споживач не давав прямої та недвозначної згоди на її придбання.
Стаття 21. Порушення прав споживачів
1. Крім інших випадків порушень прав споживачів, які можуть бути встановлені та доведені виходячи з відповідних положень законодавства у сфері захисту прав споживачів, вважається, що для цілей застосування цього Закону та пов'язаного з ним законодавства про захист прав споживачів права споживача вважаються в будь-якому разі порушеними, якщо:
1) при реалізації продукції будь-яким чином порушується право споживача на свободу вибору продукції; (в данном случае - навязанное приобретение "струнного пакета")
2) при реалізації продукції будь-яким чином порушується свобода волевиявлення споживача та/або висловлене ним волевиявлення; (при заказе на сайте отсутствует возможность отказа от упаковки)
7) ціну продукції визначено неналежним чином; (когда-то это называлось "спекуляция", а нынче - бизнес...)
Делайте выводы, панове коммерсанты